HTML

Anarchy International

A feleségem javasolta, hogy alapítsak egy ilyen nevű szervezetet, mivel nekem az emberekről és a társadalomról érdekes véleményem van. Kissé kicsavarva az Amnesty International-t. Őket és még sok szervezetet nem igazán kedvelek. Nem azért, mert nem értek velük egyett, hanem úgy gondolom, hogy szép szavak mögött önös érdekek és képmutatás húzódik meg. Néha megpróbálom őket leleplezni, de a társadalomról alkotott véleményemet kívánom közzétenni, és ha valaki úgy érzi, hogy itt akarja ugyanezt megtenni, szívesen leközlöm az írását.

Friss topikok

Linkblog

Jogom van utazni(?)

2008.02.07. 21:18 Kamion


Nem én vagyok az egyetlen és nem is én vagyok az utolsó, aki a MÁV sztrájkról ír. Kis családi kötődés is van mögötte. Vasutas család gyermekes vagyok. Édesanyám ez év január 1.-ig volt vasutas, de apám is dolgozott a vasútnak, igaz ő Utasellátós volt. Nagyapám az egész életét ott töltötte, mint ahogy az ő apja és így tovább, mióta vasút van Magyarországon. De még én is dolgoztam nyaranta a szárnyas kerék árnyékában. Így talán én meg kellene, hogy
miért is sztrájkolnak, de sajnos nem tudom. Itt nem a politikáról, vagy gazdaságról akarok írni, de sajnos ez elkerülhetetlen, mégis az átlagembert nem ez érdekli.
Jogom van eljutni a lehető legkényelmesebb módon az egyik pontból a másikba. És nem csak nekem, de mindenkinek az országban. Ezt a jogunkat akadályozzák meg a sztrájkolók. Nem is magával asztrájkkal van a gond, hanem azzal, hogy teljes bizonytalanságban tartják az utazókat. Nincs "menetrend", mint 2000-ben az akkori sztrájk idején. Akkor legalább volt egyfajta szolgáltatás, és azt tudni lehetett, de nem úgy mint ma. Most, hogy jogfosztottak lettünk, hol vannak a jogvédők? Biztos az autójukban. Na mindegy.
A sztrájk biztosan jogos, de akkor sem értem. Édesanyám éveken keresztül a MÁV Nyugdíjigazgatóságán dolgoztt. Ez az intézmény 2008. január 1.-vel jogutód nélkül megszünt. Sok dolgozó került utcára, vagy más munkahelyre. Nyugdíjasok, öregek százai kerültek szorult helyzetbe, mivel nem tudják, hogy hová is kerültek jogilag. És a vasutas érdekvédelmi szervezetek, élukön Gaskóval, mit csináltak? A válasz egyszerű: semmit. Csak sajnálkoztak és ennyi, semmi sztrájkfelhívás, vagy legalább is valamiféle
fenyegetés. Inkább az eladott Andrássy úton lévő palota eladása után
felvették a zsét.
Már sak egy kérdésem lenne Gaskóhoz. Az előző nagy sztájkot egy ember halála zárta le, most is?






























































Update:
Ma déltől felfüggesztették a sztrájkot. Ez azt jelenti, hogy holnap, vagyis pénteken, többé-kevésbé menetrend szerint közlekednek majd a vonatok. Azt hogy miért függsztették fel, arról megoszlanak a hírek, de újabb munkabeszüntetéssel fenyegetnek. Szerintem ez már csak puffogtatás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anarchyinternational.blog.hu/api/trackback/id/tr71330060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása